søndag den 31. oktober 2010

Tak for alle besøgene!

Så er det første marked veloverstået! Det var en hyggelig, hyggelig dag på Platform 4, og arrangørerne havde sørget for super rammer med det lækreste kagebord og god musik!
Vi var relativt få boder, men det bidrog faktisk kun til den gode stemning. De sælgende havde rigelig mulighed for at komme hinanden ved og hjælpe med småting, og de handlende kunne give sig god tid ved de enkelte boder
Tak for den store interesse for vores møbler. Det var dejligt med så mange positive tilkendegivelser, nu det var første gang, vi viste tingene sådan helt rigtigt frem - og vi glæder os til at gøre det igen snart!

3 kommentarer:

  1. Eeeeejh, hvor ser det fint ud. Flot opstilling af jeres skønne kreationer.

    Er så ked af jeg ikke kom derud, men tak for sidst :) Det var hyggsomt.

    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for det, og tak for sidst :)
    Jeg hiver dig med til næste marked, som forhåbentlig bliver snart!

    SvarSlet
  3. Ja, gør lige det :) Vil super gerne med. Også glæder jeg mig i øvrigt til du starter workshops :) HUhuuuu

    Hvilket jeg håber meget du gør ;) Kunne være awsome ;)

    SvarSlet